Over de rol
Onze Office Manager zorgt ervoor dat alles op kantoor vlot verloopt. Order Management, Klantenservice, maar ook facilitaire inkoop en ondersteuning van het verkoopteam en de regio-directie in de breedste zin van het woord vallen onder jouw takenpakket.
Je komt te werken in een klein zelfstandig team met de ondersteuning van een groot internationaal bedrijf. Curaden Benelux is namelijk onderdeel van Curaden AG uit Zwitserland.
Kortom: een afwisselende baan met veel zelfstandigheid, in een klein team met start-up mentaliteit bij een internationaal A-merk.
Over jou
- Een gedreven persoonlijkheid, die van aanpakken houdt
- MBO+ werk- en denkniveau
- Je spreekt, leest en schrijft foutloos Engels en Nederlands, Duits is een pré
- Je bent handig met Microsoft Office
- Ervaring in werken met ERP systemen
- Betrouwbaar, vol energie en prettig in de omgang
- Tenminste 4 dagen per week beschikbaar
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime
Parttime uren: 32 per week
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibele werkuren
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bedrijfsfeesten
- Flexibele werkuren
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Werklocatie: Hybride werken in Blaricum
.