$ads={1}
Atributiile postului:
- Contabilizarea facturilor de intrare/iesire, precum si mentinerea relatiei cu furnizorii;
- Inregistrarea incasarilor si platilor, inclusiv aferente relatiei cu clientii care tranzactioneaza pe pietele externe;
- Tinerea in evidenta a mijloacelor fixe;
- Verificarea zilnica a soldurilor din banca, a avansurilor din Trezorerie si a casei;
- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli;
- Evidenta si contabilizarea cheltuielilor inregistrate in avans si a provizioanelor;
- Intocmirea diferitelor rapoarte pentru conducerea societatii;
- Asigurarea - impreuna cu intregul Departament, a desfasurarii in conditii optime a procesului de auditare a situatiilor financiare;
- Colaborarea cu membrii Departamentului de Contabilitate, precum si cu celelalte Departamente.
Cerinte pentru ocuparea postului:
- Experienta de cel putin 1 an in domeniul financiar contabil – experienta in domeniul serviciilor financiare (piata de capital) constituie un avantaj;
- Studii superioare - profil economic;
- Integritate, initiativa, motivatie, capacitatea de a face fata cu succes provocarilor si termenelor limita;
- Dinamism, responsabilitate si buna organizare.
Oferta salariala:
- Pachet salarial compus din salariu fix, prime de sarbatori, tichete de masa, abonament servicii medicale si contributie la pensia facultativa (Pilon III) suportata de angajator
- Zile de concediu de odihnă suplimentare in funcÈ›ie de vechimea în munca È™i în cadrul BRK
- Participarea la training-uri de specialitate
- Posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-o companie de succes in domeniul serviciilor financiare, cu necesitati complexe de raportare conform IFRS
Persoanele interesate sunt invitate sa aplice direct (CV) printr-un email la adresa hr@brk.ro, mentionand in subiectul emailului “Economist”.